Comencem

Hola perletes que passeu per ací, qui està darrere d'aquest blog és una valenciana que treballa amb xiquets i a la que li encanten les coses fetes a mà, amb carinyo i aportant eixa creativitat que les fa úniques. Sóc un poc manetes inquietes i amb això vull dir que m'agrada fer moltes manualitats de diferents tipus, però el que sempre m'ha xiflat han sigut les teles, els teixits, i tot el relacionat amb ells. Aquest any m'he proposat aprendre a cosir roba i això serà el que vos ensenyaré per ací, això i altres coses que m'encanten com llocs xulos que visitar, restaurants on es menja de meravella i altres coses que em pareixen interesants. Espere que vos agrade ;)


Hola perletes que os pasais por aquí, quien está detrás de este blog es una valenciana que trabaja con niños y a la que le encantan las cosas hechas a mano, con cariño y aportando esa creatividad que las hace únicas. Soy un poco manitas inquietas y con esto quiero decir que me gusta hacer muchas manualidades de diferentes tipos, pero lo que siempre me ha gustado han sido las telas, los tejidos, y todo lo relacionado con ellos. Este año me he propuesto aprender a coser ropa y eso será lo que os enseñaré por aquí, eso y otras cosas que me encantan como sitios chulos que visitar, restaurantes donde se come de maravilla y otras cosas que me parecen interesantes. Espero que os guste ;)
LC
Follow my blog with Bloglovin

Comentaris

Entrades populars